sâmbătă, 2 august 2014

O zi de relax !

O seara frumoasa intr o sambata minunata... toata lumea relaxata ca e weekend of course ! turisti la greu...lume la greu in centrul modicii, am gustat un punch bun...mai exact Sangria alaturi de niste prieteni apropiati.





si am facut si cateva poze, am obiceiul sa fac poze oriunde ma aflu si sa le pastrez ca amintire. Sincer sa fiu inca am poze si de acum 3-4 ani in laptop/stick si in momentele in care sunt liber ... ma uit si ma pierd in diverse amintiri de pe vremea cand erau facute pozele.


Inca cateva zile de relax...apoi back in Romania unde o sa fie mai mult relax ! majoritatea cred ca in afara e mult mai bine ca in Romania...insa am avut ocazia sa experimentez asta pe propia piele si am ajuns la concluzia.... : NICAIERI NU E MAI BINE CA ACASA !  din toate punctele de vedere ! si hei..am aproape 5 ani de cand sunt aici si tot mai mult prefer Romania :)


Va doresc un weekend minunat !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu